Sunday, March 17, 2013

Aunty Aini's Garden Cafe, Nilai

post ditulis pada 1 Januari 2013


Alhamdulillah di hari pertama 2013, dapat gak pergi makan kat kedai ni pas disarankan oleh drwan...hehe memula pi umah abang n 'culik' zara dulu...pastu br la mencari kedai aunty aini's ni...smbil dlm kereta aku duk bpikir mencarik tmpt ni, si bambam duk sibuk nak main2 ngn aku..smpai ditarik2nya aku...pastu sembam muka kat tangan aku bila aku tak layan..protes la tu...hahaha then pas tnya org baru la kami smpai ke tempat yg dituju...smap2i tgk tmpt penuh...last2 ada 1tmpt kecik je utk 4org..pastu mcm panas giler sbb dia terselindung...tp rezeki kan..tiba2 budak pekerja tu nampak ktorg bwk baby...dia bg ktorg duk kat pondok yg org baru sudah makan...patut ada org dah, tp dia bg kat org tu tmpt kami duduk tu, n bg kami yg pondok tu..Alhamdulillah...rezeki zara bam2...hehehe so duduk situ terus order...amek ayam kg grg, daging salai masak lemak, sotong sambal, kailan ikan masin, sambal n ikan masin...mak amek chicken chop...n kami order juga tapai aiskrim...boleh la makanan dia..berasa n sedap...tp as org negeri sembilan, aku prefer keoriginalan masak lemak kat kedai dkt lekas tu...hehehe total makan rm103...abang belanja...hahaha layan....

No comments:

Post a Comment