Saturday, March 30, 2013

Dia datang lagi...woot...woot....


hehuuu  dtg lagi promo AA utk free seats ni...so kalo ikut perkiraan aku....mungkin utk awal tahun depan ni promo kali ni...so mula kepala otak aku ni sibuk memikirkan mana nak pergi kan..harus laaa masa promo tu dibuka, dah ada 2,3 plans dalam kepala otak...supaya takde laaa makan masa sgt nak crik...hehuuuu so ofkos laaa aku ada cita dan angan2 nak ke japan next year masa bulan mac/april kan...cuma masih konpius nakpi ngn family or ngn sue...aku ajak family, masing2 senyap je...tp adik dah sound yg aku ni asyik jalan tinggalkan family...choi sungguh la kan...huhuhu dah diorg taknak berjalan..nak wat camno...hehuuuu takpela..ada beberapa hari lg ni...so leh pikir n tanya lagi...kalo diorg taknak gak...aku crik tiket ngn sue la...hehehe & kalo takde tiket japan yg memenuhi bajet aku...mungkin nak survey pi bangalore or chennai...then dr situ terbang terusss ke kashmir...wieee....tu antara planning aku la tu....kalo tak dpt gak...crik tiket to beijing n balik dr guilin...hehehe kemain banyak btol perancangan kan...hahahaha~

2 comments:

  1. Alah..furst tul sbb terlepas offer ni. Time offer ni launch JM masih di Guangzhou..tak boleh nak tempah.

    dpt kemana?

    ReplyDelete