Sunday, March 17, 2013

Downtown kat Bangi...

post ditulis pada 15 Februari 2013

ptg kena mting kat e7 psl burung la ngn jkh sume...pstu aku dah tlg kpp buat dasar baru tu, so aku tak tnguu la mting dsr baru tu lepas mting burung td...aku terus balik...pastu aku tgh lepak td, dlm kul8mlm...tetiba abg call ajak pi uptown kat cheras...so terus aku n anim siap2..mak n abah malas la kan nak kuar malam2 ni...so sampai je abg, zara kena cium dulu ngn atok n opah...dan2 dia taknak ngn atok n opah...takut kena tinggal la tu...hahaha pastu ktorg terus gerak...skali tertukar plan bila anim n aku ckp ada gak downtown ke uptown ke kat bangi...so terus pi situ...parking susah gak la...tp sib baik ada je kan...n terus kami lepak makan..kelaparan...hehuuu makan nasi lemak, char kuey teow, celup2 steamboat...nyummeh...pastu dah kekenyangan, dah tak larat nak jalan..hahaha tp gigih jalan...panjang plak tu kedai2 dia...huuuu takde beli apa pun la..hjg bulan...hehehe pastu boleh plak masa nak balik jumpa sha n family tgk buat rendam2 kaki yg eletrik tu...apetah..sdgkan sblm tu ktorg br kutuk2 menda tu...hahahaha pastu terus balik n tido...esok kena kerja...hehehe

No comments:

Post a Comment