Sunday, March 24, 2013

Dunia tanpa sempadan.

post ditulis pada 17 Januari 2012

haish sejak akhir2 ni...sejak pandai travel ni...wpun takla hebat mana nak compare ramai lg yg suka travel tu...selalu tgk gambar org travel...sbb skang makin alert jugak kot dgn org yg travel ni...hehehe student2 yg blaja kat mesia pun leh bercuti oversea...sume tu aku rasa jasa airasia la...everyone can fly...mmg btol motto dia tu la...kalo dulu nak dpt tiket mas tu mmg takkan la...mahal...tp skang ni mmg mampu...wpun makin lama makin mahal, tak mcm dulu tp pada aku still affordable la compared to premium flight yg lain....senang2 je takat asean ni org leh pi bila2 especially indon n thailand la byk org mesia pi kan....pastu luar dr tu pun dah ramai org pergi...china, hk, aussie, korea, india...haish mmg dunia tanpa sempadan dah skang ni...sebab tu aku bercita2 utk berjalan melihat dunia!insyaAllah semoga impian aku termakbul...Amin...seronok tgk orang travel...seronok baca pengalaman diorg...boleh aku refer nanti kalo aku plak nak ke sesuatu tempat tuh...hehehe now we can travel all over the world!yeah!

No comments:

Post a Comment