Saturday, March 16, 2013

My TravelBlog!

yeay!tetiba rasa keperluan nak buat travelblog ni...bila aku asyik nak on off personal blog aku atas sebab peribadi...tp dalam masa yg sana aku sangat laaaa suka nak berkongsi pengalaman, pengetahuan psl travelling dgn semua org...rasa kepuasannya if dpt tlg orang ni psl travel...even now pun banyak dah org tanya mcm2...mtk itinerary, tnya bajet semua..wpun ilmu tak banyak mana...tp boleh la dijadikan pedoman utk sesape yang nak travel tu kan....hehehe aku travel dalam pelbagai cara...but mostly backpack je la kan...tp takde la smpai terlalu budget, or terlalu mewah...depends on sesuatu keadaan...sbb tu aku perlukan travelmate yang sekepala...fleksibel...ke tepi boleh, ke tengah boleh, ke atas boleh....hahahaha just enjoy my life thru travelling!sape kata nak travel kena kaya weh!hahahaha!now i am really addicted to travelling!aku dedikasikan nama 'wanderlust' yg diberikan oleh travelmate tegar aku....dalam blog ni...hahaha n aku akan mula utk copypaste semula post2 lama psl travelling dr personal blog aku ke blog ni...hehuuuuu......

4 comments:

  1. amboi bukan main ada travel blog haaaa. tiba2 kan aku terjumpa

    ReplyDelete
  2. wahh bestnya.. dah banyak pusing duniaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sudi dtg sini syura...tak banyak mana la syura...masih belajar...

      Delete