Saturday, March 16, 2013

Nak jadi orang arab....@Saba, Cyberjaya

post ditulis pada 3 Disember 2010


hohoho dah 2hari asik makan kedai arab jer...hehehe dah mcm org arab plak aku rasa ni....mula semalam, kami sumer kat e7 sbb pagi ada metin then bertungkus lumus buat psl metin majlis n bpa tuh...then kami sumer dah lewat nak pi lunch tp gagah juga pi makan kat saba' cyberjaya sbb knora beriya ajak...hehehe abg nuar pun ada...so kami kuar pun kul2 dah, then kul3 balik opis semula...then smbung lagi keje smpai kul7mlm!adoila penat sgt sbb non stop!then aku kena edit lagi paper sbb knora nak cuti dah...smpai umah br nak tenang, dikejutkan plak dgn panggilan tepon kwn lama...adoila mcm2 la masalah ko ni...aku tak tau nak ckp ape dah ngn ko...sukati ko la...aku ckp, last2 ko emo nak letak2 tepon....so childish la kawan...ko nasib baik lagi la aku still nak layan n angkat tepon ko....jgn smpai aku tak hingin angkat sudah....jgn melampau sgt...ok...

No comments:

Post a Comment