Saturday, March 16, 2013

Saba' yang beshh..

post ditulis pada 29 Disember 2010

hari ni aku smpai opis lambat...ada lak meting mra pg tuh...smpai2 jer diorg sumer tgh tunggu aku....hehehe so pas diskusi selama 1.30jam, kami mula smbung gosip plak!hahahaha mcm2 gosip panas la keluarkan...hehehe so then kami keluar makan kat saba' sbb emi teringin nak makan kat situ n sbb aku tak blanja dioa sorg je lagi, so layan kan aje la...hehehe gilosss aku pi makan hakf chicken...mmg kenyang tahap gaban lah!hehehe pastu kami balik ke opis n smbung bekeroje...

pas keje anim ajak aku pi alamanda dia nak beli barang wat cookies dia...so layan kan juga smbil pi makan johnnys....nyum2....smbil tgk bola mesi lwn indo...hehehe so bkn beriya sgt tgk sbb tak suka tgk bola pun...sbb stress la tgk bola nih...sakit je jantung if ada cubaan2 maut utk gol tuh....hahahaha so hanya tunggu result je la...keh3....spt dijangka mesia menang la kan...hehehe n part paling best sbb ari jumat cuti umum!yeay!hahahaha sekian.

No comments:

Post a Comment