Sunday, March 24, 2013

Tahi lalat jauh berjalan....

post ditulis pada 7 Oktober 2011
hehe yg kiri tuh kaki aku yer...dari dulu lg, dr zaman kecik2 lg...org tua kalo nampak tahi lalat aku ni, semua pun akan ckp...besarnya tahi lalat kat kaki ni...jauh jalan nanti ni....byk kali dah dgr ayat tuh...so bajet2 akan dpt blaja kat oversea la kan....tp bila masuk universiti, tempatan je...huhuhu makanya, terlupa dah akan kata-kata tu dulu...smpai la td, aku tgk gamabr2 lama kat fb, jumpa gambar ni, n siap ada komen member kat situ ckp ayat yg biasa aku dgr dulu....terus teringat....hehehe Alhamdulillah...ada juga rezeki aku nak berjalan2 sekarang ni...walaupun takde la jauh smpai ke europe ke, US ke...tp aku puas hati je dgn skang ni....biarlah kalo ke tmpt2 dekat dulu kan...janji dpt berjalan, meluas kan pandangan dan pengalaman....hehehe syukur sgt2...ada hikmah semua yg jadikan....sgt happy dpt berjalan-jalan ni...lagi happy dgn experience yg ditempuhi masa jalan2...hehehe Alhamdulillah....bkn nak percaya sgt dgn tanda tahi lalat kat kaki kuat jalan, tp Alhamdulillah dgn rezeki....terima je la seadanya....Amin.

No comments:

Post a Comment