Monday, May 13, 2013

Good Job Photobook Malaysia!

post ditulis pada 22 November 2012

yezza sebelum ni ada baca review org pasal a few PB company ni...tp kali ni nak share my experience deal ngn photobook malaysia!yezza...so far aku mmg beli PB voucher dr company ni je...wpun ada lagi company lain mcm pixajoy yg boleh kata trusted n verified by org keliling...tp still hingga hari ini, aku beli dr company ni aje...saje je la kan...bajet setia...kuikuikui...so baru2 ini, aku ada anta PB cambodia aku utk print...pastu mcm ada prob la sbb internet umah aku...so last2 dt la juga upload kan...pastu myb tergendala tgh2 hantar tu, aku dpt email lambat la dr diorg..tp ok la dpt juga akhirnya...n diorg dah bagi laa code utk check status penghantaran PB aku melalui gdexpress...so bila aku try masukkan code tu dlm e-tracking gdexpress takde record plak..aku tggu la beberapa lama, still takde pape kan...so aku email la PB ni petang td dlm kul 4.40ptg...ckp psl problem aku tu kan...skali dlm kul5.25ptg td, depa dah reply dah...n selesaikan problem aku tu..hahaha rupanya website si gdex tu tak uptodate...haaa kira bagus laa company PB ni kan..sgt efisyen...bkn main janji buta je kat customer...pantas...so lagi la buat aku nak setiaaaa je pada company ni kan..selain dr produk yg berkualiti la kan...hehehe i loike!hehehe

No comments:

Post a Comment