Tuesday, June 18, 2013

Addicted to MBC~

hehehe since last weekend, aku dah ada hobi baru...hobi yg akan menyebabkan masa aku lebih banyakkkk dpn laptop...hehuuuu bkn la nak ckp sblm ni kurang masa dpn laptop, banyak juga...tp kali ni bertambah-tambah banyak...rasa mcm tak cukup je 24jam sehari...hahahaha overst kan...so nak bgtau, sekarang aku giler follow group MBC ~ Malaysian Backpackers Club dalam FB...dulu follow group dia je, tp aku tak tgk sgt...tp bila like fanpage ni, terus seronok duk follow post dlm tu..mcm2 cerita psl travel ada...mmg best...even tempat tak pnah pikir nak pergi pun ada org pergi...so ni semua la nihhh yg buatkan travel wishlist aku makin panjangkan...hahahaha so lepas follow MBC ni, aku mula la post gambar yg aku amek masa travel...wah lagi la aku excited bila ramai yg like...ada yg komen...pastu ada gak aku komen kat post2 lain, kongsi information ttg persoalan diorg...lagi2 kalo tmpt tu aku dah pergi, mmg passion la aku kan nak share segala info kat situ...tp aku tak comfortable lg share blog ni kat situ...nanti2 la dulu...hehehe tp aku share link dropbox aku kat situ utk diorg dapatkan itinerary aku...aku happy dapat share pengalaman yg sedikit ni ngn org yg nak berkongsi la...myb sbb aku passion ngn travel ni...tu sbb excited je nak cerita....tp tak nafi dlm  fanpage gini, akan ada juga segelintir yg nak tunjuk hebat etc...so memula sentap, tp pikir balik...tak guna nak sentap, so abaikan aje la kan...hehehe tak berkudis pun....hehehe apa pun, sekarang sukaa la ngn hobi baru ni...wpun email aku asyikkk penuh dgn notification dr fanpage ni je...hahaha ok sape2 nak join tu, dipersilakan...search je la nama fanpage tu...so far yg aku baca, dah lama ada MBC ni wujud...diwujudkan oleh pasangan suami isteri yang mmg giler travel secara backpack...n even dah banyak event diorg buat sama2 dgn geng MBC tu...baguskan...so apa tunggu lagi...hehehe lubuk travel info situ...leh jumpa ramai otai2 traveller dlm tu...hehehe.....

4 comments: