Saturday, July 13, 2013

Iftar di Red Wok, Bangi

yeah setiap tahun mesti akan buat majlis iftar ngn geng2 skola podeh...n makin tahun, makin tua..makin kurang laa jumlah yg hadir...masing2 dgn komitmen...so sbbkan thn lps buat last week of puasa, ramai komplen dah nak balik kg...thn buat awal...pun ramai yg tak dtg....so malas nak layan la kan...kita pi je la sape yg nakpi..Alhamdulillah...ada 8 org yg dtg td...cukup la kan...dah kalo ada amoi, dini, aku, izza, ed, adam, maad n hanafis....mmg bingit la kedai tu kan...hehehe so kami berbuka di Red Wok...restoran chinese muslim...amek buffet steamboat sizzling ngn harga rm38 seorang...mula dr aku n maad je smpai kul6.30ptg...then makin dkt azan, semua smpai dah kec izza...dia smpai pas maghrib...so makanan mmg mewah la kat sni kan...sedap2 plak tu...kat sini mudah sbb ada surau semua...so pas solat, smbung lagi makan smbil borak sakan....hehehe terima kasih utk semua yg dtg..utk maad yg bersungguh2 menganjurkan majlis ni..thn depan diorg ckp nak buat kat umah aku plak...hahahaha insyaAllah kalo aku jadi duduk ye rumah tu...hehehe kalo jadi, kita buat potluck!tak koser aku nak masak haih..hehehehe =D

2 comments:

  1. seronok jugak buat reunion dan iftar mcm ni..boleh mengeratkan lagi hubungan silaturahim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..n insyaAllah akan dikekalkan stp tahun...wpun bilangan ahli yg hadir makin kurang...hehehe

      Delete