Thursday, August 15, 2013

32nd Wedding Anniversary Mak + Abah..

balik je dari rumah tok pd raya pertama lepas, kami terus singgah The Curve...nak dinner kat situ sbb nak celebrate wedding anniversary mak & abah....wahhh dah 32 tahun tu...heheheh Alhamdulillah....so jalan2 dlm The Curve, angkut si bambam yg dah terlena kepenatan...hehehe then bincang punya bincang, kami masuk dalam Cineleisure...abang n adik aku semua nak makan Tony Roma's...tp aku taknak sbb meragui kehalalannya...so aku ckp nak makan Manhattan Fish Market la...sebelah je dgn Tony Roma's ni...skali masa duduk, sebelah ktorg tu staff Tony Roma's daaa...tgh dinner juga...hehehe so terus mak n abang soal siasat...tak puas hatikan aku taknak makan situ...kehkehkeh sekali eriya mamat tu citer halal, cuma tak dpt certificate sbb depa serve beer...yes yg tu aku tau la...aku pun tnya lg, masak steak apa semua tu takletak ke arak, dia ckp takde pun...n dia ckp kat dapur tu semua muslim...even staff dpn pun gitu...ok aku percaya la..so terus kami semua keluar, dan masuk Tony Roma's...hehehe so apa lagi, order la...ada lamb ribs, lamb chop, steak, pasta etc...lepas order, smpai la makanan kami...agak besar portion dia terutamanya pasta la...perghhh semua makanan adalah sgt sedap!aku suka lamb ribs, lamb chop...terbaik...pasta pun sedap....layanan pun superb....beverage yg kami order mmg bottomless...so kejap2 waiter dtg tnya nak refill ke...hehehe dan akhir skali, total damage for 7 adults adalah RM472!hehuuuu tp takpela, sekali sekala kan...kata nak celebrate mak abah kan...hehehe ALhamdulillah....

4 comments:

  1. mak aih..terliur tgk mkan ni...JM puasa hari ni eee...meleh air liur

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe mmg sedapp JM...leh try nanti...hehehe selamat berbuka puasa!

      Delete
  2. alahaiii kecur air liur ni tengok tony romas. huhuh teringin steak tuH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn...tiap kali nengok gmba ni, mesti teringat2 kelembutan daging tu...perghhhh

      Delete