Tuesday, September 10, 2013

Terima kasih JM!

td masa kat opis tetiba dapat surat..konpius jap surat apa ni gelembung2...belek2, mcm bukan official je kan....hehehe sekali souvenir dr Aussie la...diberi oleh JM yg br pulang mengembara ke Sydney & Gold Coast tu...hehehe thanks JM!hehehe terus letak kat pensel kat opis yg tgh guna tu....comel...so terus rajin buat keje....(ayat bodek JM ni....hehehe)
btw, meh nak story sket...kalo nak tau, antara sebab aku buka blog travel ni + asingkan dr blog personal aku...antara sbbnya JM la...wahh JM ni buka rahsia ni tau...hahahaha sbb dolu2 JM suka komen kat blog personal aku...blog personal aku mmg jarang org baca sbb aku rahsiakan + off kan dr search engine...aku pun tak sure mana JM dpt kan...hehehe then dlm masa sama aku suka on off blog personal aku...sbb takut2 ada org yg dikenali baca...paranoid katanya....almaklum byk cerita2 lain dr travel kat situ kan...kisah sensentap, sensentup....semua ada....hahaha tp bila JM dah mula2 komen tu, aku rasa best pula ada org baca citer travel aku...aku mmg suka share info travel ngn org...tp limited sbb blog personal tu aku tak bape selesa ramai org tahu...so byk kali org mtk info travel, aku copypaste ayat dr blog ke dlm word, n bagi kat diorg..mcm leceh plak kan....then pastu, aku ada la skali aku tutup jap blog personal tu...pastu JM ada tnya masa aku komen di blog dia...then dr situ, tetiba terdetik nak asingkan cerita travel ngn personal...sbb rasa sayang plak tak share info travel aku ngn orang2 lain kan.....penat2 catat semua info travel...tulis panjang2....tp baca sorang2 kan....hehehe makanya, balik je dr portugal, bulan mac lepas...aku mula gigihkan diri....copypaste semuaaa cerita psl travel dr blog personal ke blog travel yg baru ni...hahahaha haa smpai la sekarang...aku kena manage 2 blog...1 blog personal yg syok sndiri...lebih pada diari aku la...blog ni aku dah tutup terus dah dr tontonan umum....hehehe n satu lagi blog travel ni laaa...yg aku suka share menda2 berkaitan travel, makan etc...so JM, thanks again sbb bagi souvenir tu + rajin mengomen2 di post2 dlm blog ni smpai tergerak hati nak buat blog travel ni...hehehe =D

6 comments:

  1. DJ!!!!!!!!!!!....dah terima yer...terima kasih coz sudi terima pastu terus guna..terharunya..kreatif tau..

    Ha'a..oh itu rahsianya..heee...betul lah tu..JM memang suka baca blog travel..semua blog yg cerita pasal travel JM terjah..bila baca blog travel ni rasa seperti mencuci minda..hilang stress..keep on writing coz JM Adalah pemcaca setia heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yezza baru terima smlm JM...hehehe pantas kan pos malaysia...hehehe yezza seronok baca citer travel org ni kan...hahaha dasar giler travel sebenarnya kan..heheee

      Delete
  2. Waaa... tak sangka aura Kak JM sampai sebegitu kuat :D
    Alhamdulillah orang ikhlas ni memang Allah akan buka pandangan baik di setiap mata.. :D

    Well Kak DJ.. keep your blog life.. menarik saya baca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul tu TT...hehe insyaAllah ada kelapangan, mmg suka je nak menulis ni...moga2 dimurahkan rezeki nak jalan2 selalu...leh share info kat sini...hehehe ha, apa lg TT...pi update blog cepat!hahahaha!

      Delete