Monday, September 9, 2013

Trick Art Museum, I City

sabtu lepas aku pergi ke Shah Alam ada open house rumah bos aku..kebetulan rumah dia berdekatan ngn I City..so lepas 4jam melepak rumah dia sbb tiba2 kena plak buat kerja urgent boss besar mtk...phewww nak beraya kena kerja kan...harus la dedikasi...hehe then pas maghrib tu, aku ngn cikwan, senah n azie terus pergi I City...nakpi Trick Art Museum je pun...hehehe so dgn bayaran parking sbyk RM10 per kereta, then ticket masuk museum adalah RM10 seorang...kitorg pun layan la masuk bergambar...dulu dah pernah pergi yang di Jeju Island, South Korea..boleh tgk kat sini kalo nak tgk...dengan bayaran 9,000won...hampar RM27 tau..hehehe tp museum yg di I City ni aku rasa mcm kecik sikit kot berbanding di Jeju Island tu...tp ok je la nak melayan bergambar tu kan...hehehe so layan gambo je lah...hehehe~

8 comments:

  1. Kat I-City pun ada..kalau mcm tu tak yah pegi jauh-jahu sampai ke Jeju kan..JM kagum ngan poster no 5 tu..mmg nampak tricknya heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la psl...btw kat korea tu, kat jeju ada, kat seoul pun..tp rasanya lg besar dari sini + lg mahal la...hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. hehe kannn....rindu kat korea la...hahahaha

      Delete
  3. eh dulu aku pi kat I-City tu rasa mcm kena bayar rm5 je.. dah naik harga ke? -sd-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, b4 pi aku tgk info kat tenet mcm rm5, skali pi rm10..tak taula dah naik harga la kot...kata minyak naik...hehehehe amboi SD yg selebet pun follow cerita DJ ke...kuikuikui~

      Delete
  4. Waaa... Kak DJ.. semua pic ngan gaya akak tu memang masuk la... pandai akak posing huhuuu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha harus la...kata cita2 nak jadi pelakon kan...kehkehkeh....

      Delete