Wednesday, December 25, 2013

Done for Bandung!

Alhamdulillah....selamat sampai ke rumah jam 3 petang tadi...selesai sudah trip pendek 4 hari 3 malam dengan mak, abah n anim ke Bandung...trip sebagai tourist sangat nih aku rasa...kurang sesuai dengan jiwa aku...hahahaha!tapi bila pikir, takkan nak suruh diorang pulak adapt dengan jiwa aku kan...so aku la yang harus adapt dengan jiwa mereka...hahahaha!makanya, trip kali ini....kami lebih banyak start perjalanan dan keluar dari hotel agak lewat pada hemat aku...then balik hotel semula agak awal...kiranya tak lenjan abes menggunakan pak supir la...hehehe lepas tu, trip ini juga banyak diabeskan di tempat shopping...sakan la diorang membeli belah kan...aku jugak kena ikat dompet ketat-ketat!hahaha dan akhir sekali, cita-cita murni aku nak pergi ke Kawah Putih tidak kesampaian....baru berangan nak posing-posing tepi air biru itu....huhuhu dah la 1st time ke Bandung dulu aku tak dan pergi Kawah Putih ni...sekarang pun tak dapat lagi pergi....adakah perlu kali ketiga?huhuhu kalo tiket RM100 boleh la aku pertimbangkan!haaaa nasib Tangkuban Perahu pergi kan....layan je la....ok nanti aku akan update cerita ke Bandung ni lepas abes cerita ke Korea...sikit je lagi cerita Korea tu nak abes dah... =D
Selamat Menyambut Hari Natal buat korang yang beragama Kristian....dan selamat bercuti buat yang tak menyambutnyaaa...yeayyyy esok cuti...i loike!

7 comments:

  1. Best nyer dia pi Kawah putih.. dan lagi nest seisi keluarga pun bersama2 jadi touris hahaha.. bagus la.. happy familyy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bkn kawah putih TT..ni tangkuban perahu...hehehe ye la ramai2 jadi tourist kan...bukan selalu pun....layan je la...hehehe

      Delete
  2. Wah selca gitu. Memang penutup 2013 yang best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha masa ni supir ktorg ke mana tah..terpaksaaaa leee.....heheheh

      Delete
  3. Alaaaaa kita sama JM pun belum sampai ke kwh putih tu so haruslah ada misi repeat bila ada ticket murah nanti :-)

    Pstttt.. Mak DJ nsmpak muda lahhhh still still sweet

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tu la, kalo ada tiket murah, maybe boleh dipertimbangkan...rugi la sbb situ cantikkk.....hehehe

      pstt mak sy dgr ni, suka ni...hahahaha

      Delete