Saturday, December 21, 2013

Trip Penutup untuk 2013!

yeah...dah sampai ke trip penutup 2013...actually last minute punya perancangan ni...last minute bagi aku laa....sebab biasanya tiket aku beli setahun awalnya...tapi untuk trip penutup 2013 ini, aku beli tiket pada awal bulan lepas...mayb ada yang dah tahu cerita aku merempan-rempan pasal tiket yang mahal dan tiba-tiba jadi murah sehari lepas aku beli...bagi yang nak tahu sila ke sini....hehehe so trip penutup 2013 ini aku bersama-sama abah, mak dan anim akan pergi ke Bandung, Indonesia!yang lain tak dapat nak ikut sebab kerja...yeah...2nd time aku di Bandung...kali pertama dulu, genap 3 tahun yang lalu dengan sue, pertama kali bercuti ke luar negara...hehehe cuma bezanya kali ini, berjalan bawak orang tua ni, takleh la lenjan macam biasa...takleh laa suka-suka aku keluar awal pagi, balik lewat malam kan...kos pun berganda jadinya....takpela kan, sekali sekala....so ok la, doakan aku selamat pergi dan selamat kembali bagi berkongsi pengalaman bercuti bersama keluarga di Bandung!yeahhh......
sekadar gambar hiasan... =D

10 comments:

  1. Have fun DJ. Penutup 2013 yang best, nak lagi berjalan ngan parents.

    ReplyDelete
  2. Waaaa... best nyer dia ada trip penutup untuk abad 2013 nie ahaakkksss hehehee..
    Have fun Kak DJ.... moga percutian ini menjadi penuh bermakna untuk menutup tahun 2013 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje je ngada nak letak nama trip penutup kan...hahahaha thanks TT!

      Delete
  3. amboihhh sakan dia ye~ hahaha have funnnn!

    ReplyDelete
  4. apa lagi jutawan rupiah sudah datang .
    happy holiday..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe yezza jutawan katanye!hehehe thanksss

      Delete
  5. Alhamdulillah..seronoklah parent dpt anak seperti DJ ni...bawak mak ayah jln2..in shaa Allah murah rezeki kalau kita berjasa kepada org tua kan..bila mau balik ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...moga2 rezeki dilimpah ruahkan lagi...utk next trip pula....dah balik dah JM..pi 3 malam je...takleh lama2...ongkos tak bape tebal...hehehe

      Delete