Wednesday, January 28, 2015

Godaan Hebat! Oh Cebu Pacific!

aduhaiii macam ribut dalam hati aku sekarang bila malam tadi terbaca kat FB Razali Makhtar, traveller tegar tu pasal promo Cebu Pacific yang menggila...dah la beberapa hari ni asyikkkk nengok website AA juga kan...menggundah gulana jiwa raga jugak sebab poket dah kempis, tapi promo AA menggila best!huhuhu 

tapi yang Cebu Pacific tu lagi best giler!flight dari Manila ke Dubai baru RM80++!giler ke apa...perjalanan 9 jam tuuu....dah la harga tu untuk return tau!arghhhhhhhhh!aku stress...dan yang paling nak stress sebab apa tau....sebab aku baruuuuu jer beli tiket AA ke Manila!haaa tak ke menggila?rasa nak klik jer terus beli tiket Manila ke Dubai tu tau!tapi masalahnya sekarang, (1) aku travel dengan orang yang 1st time akan travel ngan aku, so kang buat keje menggila ni kang, takut diorang tak tahan plak! (2) aku beli tiket ke Manila tu jarak masa return kejap jer!huhuhu

kalo ikut hati aku, aku nakkkk jer wei beli tiket ke Dubai tu...tak sampai RM100 pun...huhuhu tapi aku keliru, buntu...arghhh tersekat langkah plak rasa nya...huhuhu walaupun aku takde idea sangat apa jer ada kat Dubai tu kan sebab tak pernah study...tapi sebab that promo yang menggila tu, arghhhh buat aku makin gila!huhuhu hebatnya godaan nih!lagi hebat dari godaan melihat abam sado di pantai Surfers Paradise!eh? #gulingataslantaisambiltarikrambut

19 comments:

  1. Wei murah gila.

    1st ko try la tgk kot ada tiket murah lagi dari Manila balik KL. kalau ada, beli je baru. burn je tiket lama tu hahahahaha. MURAH WOI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha pandai la ko nak menganggu gugat aku ni kan...hahaha mamat razali tu br beli return kuwait plk rm60 jerrr...gler lah!hahaha tp dia traveller tegar duk dlm flight lama2...hohoho

      Delete
    2. PASAL KO. pagi td aku sama sama tergugat iman.

      Delete
    3. hahahaha dah tu dapat ke tiket pi dubai?hehehe

      Delete
  2. Aku pon macam nak giler baca entri ni... Sebab perkataan giler terlalu banyak... Ha Ha Ha... Tapi tiket tu murah giler... Pe kata ko beli je tiket.. Pelan2 study... Tapi kena pilih tarikh yg sesuai... Kadang promo murah ni terkena pada musim tak berapa nak best... Dubai ada ribut pasir kalu tak silap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha terus aku kira pkataan giler tau!mmg byk!hahaha xperasan..kehkehkeh giler btol laaa...

      Aku tgh pikir lg ni...kna btenang2 dulu piki pro n cons...masa mgiler ni kdg aku xwaras.eh..hahah.

      Aku dh check dh masa tu ok Utk visit dubai...

      Delete
  3. hahahah... kita pun hampir gile tengok harga gile macam tu.. bertambah la sawan tiket ni kanggg....hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sawan + giler jadik apa dah ni?hahaha

      Delete
  4. beli je beb...Dubai kot..architecture modern 20 tahun kehadapan tuuu...beli..beli * hasut* hahaha
    100 je, mana nak dapat p Dubai 100...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kna pikir lg ni...aku dh kmbali waras skng ni...hehe byk kna pikir nih...hehe nnti klo aku bli, ko npk la gmbr aku kt tepi burj khalifa..tp klo takat kt manila tu, phm2 jer laaa...hahaha

      Delete
  5. DJ!!!! JM yang baca ni pun turut menggila jugak nih aduhhhh..kaki travel mmg pantang dengar harga tiket murah mcm ni..gigil kaki tangan nih..otak pun x leh fikir dengan tenang

    kalau camtu haruslah buat trip begini KL - Manila - Dubai - Manila - KL, transit di Manila just nk dpt harga murah..boleh?

    psst : bulan berapa yg harga RM80++ return tu DJ

    DJ..alang2 dh ke Manila tu jgn fikir panjang lagi..pujuk si kawan tu hajak terus langsung ke Dubai..RM80++ tu..kalau KL - Sabah pun belum tentu dapat harga tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang menggila kannn...lagi duk tgk mamat razali tu duk update kat FB dia kan...kita sekali terikut menggila!hahaha malam tadi ngan pagi td la meroyan...lepas dah start buat keje td, dah bertenang dan kembali waras...kuikuikui...

      Delete
  6. try gak godek Cebu Pacific website tadi..x de pun promo Manila-Dubai..yang ada cuma KL-Manila RM269

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la mayb banyak dah abes kot seat promo dia..malam td tngok ramai btol razali tu tlg belikan untuk kawan2 dia...dia pi dalam bln 9 kot...ada sikit2 lagi yang 1peso tuu...hehehe

      Delete
  7. confirm ke kalau dpt ni pegi boleh balik? ke dia buang jer merata ..... hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weh awat?bad repo ke cebu pacific ni...dia budget airlines je kan...hehe

      Delete
  8. Biar benar dj.... dubai for less than rm100... menggugat iman ni... ayoyo....nk p tngk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala..bru terbca msg jm kt atas. Dh x ade eh... mesti mcm grg pisang cis pns ler tu.. dh klu gitu reganya....huahaha...

      Delete
    2. Hahaha promo dh abes laaa farikica...

      Delete