Thursday, January 26, 2017

Kafe Big Mouth, Senawang

Sambungan dari: Nasi Arab Damsyik, Seremban

lepas dah siap solat maghrib, kitorang gigil nak sambung sembang...almaklum jumpa sekali-sekala jer kannn...duk pusing-pusing carik cafe hipstur nak lepak sekali ngopi...akhir sekali kami decided nak lepak di Kafe Big Mouth yang terletak di Cattleya, Senawang ni...memang besar jer tepi jalan kat Senawang tu, senang nak nampak...
masuk je memang takde orang sangat la...almaklum bulan puasa, lepas waktu berbuka plak tu kan...so terus kitorang usha menu...banyak gak menu dia, tapi sebab dah kenyang aku snap gambar untuk tatapan korang jer la yer!hehehe
demi kesegaran mata berpanjangan, aku layan Hot Caramel Latte (RM11.90) yang boleh tahan sedap laaa...budak-budak ni duk layan Iced Chocolate (RM11.40), Watermelon Juice (RM5.90) dan Iced Lemon Passion (RM9.40) tapi aku tak ambil gambar plak...dan sambil minum kita bersembang dan diselang seli dengan makan kek!hehehe 1 slice kek berharga RM11.90...aku pun tak ingat kek apa kami makan, tapi surprisingly kek dia sedap!hehehe....
sakan kami bersembang malam tu...banyaknya topik orang dah kawin!hahahaha so terpaksa laaa aku mendengar dengan tekun, acah-acah preparation di masa mendatang....hahahahaha pasal mak mertua la, pasal ipar lah...hehehe sambil makan, sambil sembang lepas tu kita posing!hehehe lepak kat kafe ni sampai midnight juga laaa...kalo kafe tu buka 24 jam, mau kitorang sambung lepak sampai ke subuh!hahahah pape pun kafe ni not bad...cuma sayang tak berkesempatan nak cuba rasa makanan lain...

No comments:

Post a Comment