Tuesday, February 7, 2017

The Caravan Cafe, Bandar Baru Bangi

dek teringin makan kek, aku dan family pi terjah The Caravan Cafe yang terletak di Bandar baru Bangi...katanya sedap kek kat sini, so aku over excited la kan pergi sini membawa harapan setinggi gunung...hehehe
masuk je kedaik, aku nampak adaa beberapa jenis kek dalam chiller...tapi kena nampak tak mengizalkan?hahahaha ok mula was-was betul ke sedap sini?kedai pun takde orang sangat masa kami sampai ni...tapi taknak menjadi judgemental terlalu awal, kitorang order juga laa beberapa jenis kek dan minuman....hehehe
selain kek, ada juga la menu main course kat sini...tapi sebab kami baru lepas lunch, takde la kami order makanan berat...kalo korang nak usha, nahhh aku dah tolong ambilkan gambar menu di sini...tapi jangan tanya aku sedap ke tak...hehehe
lepas dah order, kita tunggu makanan dan minuman sampai...adik aku order coffee...aku tak ingat coffee apa, dan rasa dia ok ke tak...tapi, untuk aku, aku gatal pi order Butter Beer!hahahaha yanngggg tak sedap!hahaha aku tak tau la memang rasa dia camni ke, atau kafe ni buat tak sedap ke...tapi serious tak masuk tekak aku...hahaha padan muka, acah-acah amek menu paling pelik...konon nak mencuba, sekali takleh nak telan!hahahaha
dan kemudian kami order pavlova yang biasa je pada aku....serious biasa jer...takde yang wow...then ambil juga Victoria Sandwich yang punnn biasa pada aku...even tekstur kek dia padat sangat pada aku...tak rasa sedap pun...dan akhir sekali kitorang order Pandan Gula Melaka yang jugaaa mengecewakan aku...hehuuuu tekstur kek dia tu padat dan macam keras sikit pada aku...tak moist...so overall, inilah pertama dan mungkin yang terakhir kot aku ke kedai ni....hehehe...sorry....

No comments:

Post a Comment