Wednesday, October 4, 2017

All Things Delicious, Singapore


penutup makan-makan bagi birthday trip adalah ke All Things Delicious yang terletak di Arab St, Singapore...aku usha Have Halal Will Travel (HHWT) untuk dapatkan list kafe yang sediakan kek halal...so dari situ kita memilih untuk kee All Things Delicious ni...
kafe ni kecik je...masa kami sampai tak ramai sangat orang...ko masuk je ko terus digoda dengan barisan jelitawan dessert yang menarik...wahhh terus jadi tak reti nak buat pilihan tauuu...hahaha tapinya nampak ada chocolate tart yang mampu merawat luka di hati, terus ambil yang tu tau...sis terluka hati tau sekarang ni, sis nak move on. Eh. hahaha...


ok la malas nak cerita panjang-panjang dah...banyak nauuu entry makan-makan sekarang ni...nak naip pun penat...hahaha meh lihat minuman yang kami pilih...both Rina dan Sue ambil kopi tapi tak ingat la apa yang diorang pilih...aku konon dah makan banyak, aku ambil air serai kau...hambikkkk nak minum rasa nak muntahh...hahaha tapi sebab mahal, aku minum sambil tahan napasss jer...
untuk dessert pula kami ambil kek apatah aku lupaaa...hahaha ada raspberry rasanya, chocolate kek, chocolate tart dannn gula melaka scones...boleh tahan la kek dia, tapi aku rasa aku pernah makan kek yang lagi sedappp...hahahah...total makan ni adalan SGD55...lelap mata je laaa demi birthday celebration...

No comments:

Post a Comment