Wednesday, April 11, 2018

Aunty Rozy's Kitchen, Putrajaya

Aunty Rozy's Kitchen ni kebetulan je nampak dalam Suria Mall ni...so masuk la kitaa...kedai ni dulu adalah tapak Nasi Kandar Lawood...tapi nampaknyaaa tak dapat bertahan lama nasi kandar tu...dannn dengarnya, Aunty Rozy's pun tak lama bertahan...ni post tertunggak sejak Februari ni, so dengarnya baru ni dah tutup dah kedai ni...hahaha tapi aku update je laaa, sebab dah ada dalam draf sejak sekian lamaaa...layan gambar je lah...aku pun memang malas nak membebel panjang-panjang ni...hahaha...
pilihan makanan memang banyakkk...masa pergi ni pun kami beramai-ramai so dapat la cuba banyakkk jenis makanan...tapi sayangnya semuaaa menghampakan weh...takde satu pun yang wallaaaa pada aku...hahaha masa ni dah terdetik ni, tak lama rasanya kedai ni...hehuuu sekali betul rupanyaaa...
petang lepas makan-makan ni Abah aku kalut duk call mak aku tak sihat...dia taknak cakap pape...so aku kalut lah balik...memang mak aku dah demam beberapa hari tapi nampak takde la teruk sangat...sekali rupanya dia overthinking pasal mungkin dah nak sampai masa dia, sedangkan dia demam biasa je...cumanya demam kali ni on off dan sesekali seram sejuk datang...hehuuu...sebabnya tak pernah demam gini, so dia duk kaitkan ngan penyakit hati dia tu...aduhai memang tercabar juga kesabaran aku masa ni weh...berminggu juga...pastu kejap ok, kejap dia overthinking balik...3 kali juga pergi hospital tapi doktor cakap takde apa...huhuhu sampai laa last sekali doktor kat Azzahra tu meyakinkan then bagi antibiotik dan masukkan air...barulah dia ok...huhuhu tapi seriously aku sampai trauma weh, takut kalo jadi lagi...aku minta aku lebih bersabar laaa kalo lepas ni orang tua aku tak sihat...aku ni dah la setipis kulit bawang sabar dan iman...hahaha aku memang respect orang boleh jaga orang sakit ni laaa...hehuu...

6 comments:

  1. Menarik sungguh makanan kat Aunty rozyys kitchen tu, membangkitkan selera ...

    Salam Perkenalan Eita.

    ReplyDelete
  2. semoga mak dj sihat-sihat hendaknya..

    ReplyDelete
  3. semoga mak DJ sihat seperti sediakala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqq sembuh dah...ini cerita 2 months ago...😂

      Delete